victour

ViCTour
(Virtual and Cultural Tourism)

Virtuelni i kulturni turizam

Project openning / Otvaranje projekta

U Vukovaru je 29.9.2017. godine održana otvarajuća konferencija projekta ViCTour (Virtual and Cultural Tourism).

Projekat je finansiran iz Intereg IPA Programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014-2020. Ukupna vrednost projekta je 924.327,00 evra. Vodeći partner na projektu je Vukovarsko-srijemska županija, a projektni partneri su Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije, Turistička organizacija Vojvodine, Univerzitet u Novom Sadu – Ekonomski fakultet u Subotici i Fond „Evropski poslovi'' Autonomne pokrajine Vojvodine. Projekat je počeo da se sprovodi 15. juna 2017. godine, a trajaće ukupno 28 meseci.

Cilj projekta je unapređenje razvoja turizma u prekograničnoj regiji razvojem prepoznatljivog vizuelnog identiteta regije, unapređenjem turističke promocije, kao i njene vidljivosti. U osnovi projekta leži upotreba savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija. Tokom projekta, između ostalog, biće razvijeni hologrami, interaktivni totemi, multimedijski audio vodič i virtuelni vodiči.

Prvi sastanak projektnog tima

Prvi sastanak projektnog tima održan je u Županijskoj vijećnici u Vukovaru 6. septembra 2017. godine, u organizaciji Vukovarsko-srijemske županije kao vodećeg partnera na projektu. Pored Vukovarsko-srijemske županije, sastanku su prisustvovali predstavnici svih projektnih partnera: - Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije,
- Turistička organizacija Vojvodine,
- Univerzitet u Novom Sadu – Ekonomski fakultet u Subotici i
- Fond „Evropski poslovi“ Autonomne pokrajine Vojvodine.

Na sastanku je evaluiran prvi projektni period, a projektni partneri su se pripremili za naredni period.

Projekat je finansiran iz Intereg IPA Programa prekogranične saradnje Hrvatska-Srbija 2014-2020. ukupne vrednosti 924.327,00 evra. Projekat je počeo da se sprovodi 15. juna 2017. godine i traje do 14. oktobra 2019. godine, a za cilj ima da u periodu od 28 meseci razvije prepoznatljiv vizuelni identitet regije, poboljša turističku promociju i ponudu, te unapređuje vidljivost turističke ponude u prekograničnom području.