15.03.2007. godine 


Predavanja profesora Toma Gilpatrika na temu hedonističkog ponašanja u kupovini... 


Tom Gilpatrik, profesor marketinga Poslovne škole državnog univerziteta u Portlandu bio je, po četvrti put, gost našeg Fakulteta. Dugoročna saradnja između ove dve institucije nastavlja se na obostrano zadovoljstvo, uz posebno uvažavanje mogućnosti da našim studentima pružimo priliku da poslušaju zanimljiva predavanja iz različitih oblasti, ali i da unaprede sopstveno znanje engleskog jezika. 

Profesor Gilpatrik održao je predavanja na Ekonomskom fakultetu u Subotici 15. marta, dok su studenti sa Odeljenja u Novom Sadu imali prilike da istu temu poslušaju u prostorijama Privredne komore Vojvodine dan kasnije. Tema predavanja bilo je zajedničko međunarodno istraživanje – „Ponašanje potrošača: hedonizam u kupovini u SAD, Mađarskoj, Hrvatskoj i Srbiji“. Deo istraživanja domaćeg tržišta izveden je pod kontrolom asistenta mr Darka Pantelića i u saradnji sa grupom naših studenata na teritoriji grada Novog Sada, avgusta 2006. godine. 

Profesor Gilpatrik predstavio ukratko rezultate ovog istraživanja, kao i saopštio planove da ovo istraživanje dobije novu dimenziju uključivanjem istraživača iz Indije, Francuske i Australije. 

Deo atmosfere sa ovog događaja možete osetiti kroz slajdove sa predavanja profesora Gilpatrika koji se nalaze u .pdf formatu u nastavku teksta. 

Buyer Behavior: Hedonic Shopping Preferences (.pdf, 2,74 MB)