Почетна страница О нама Студијски програми Студијски програми - Трговина

Трговина

Одређење студијског програма

Глобализација тржишта и савремени услови пословања, уз све већу примену нових технологија, захтева од студената да овладају савременим знањима у области трговине. Уписом смера Трговина будући студенти стичу знања и вештине неопходне за планирање, дизајнирање и вођење канала маркетинга, имплементацију електронске трговине у трговинским предузећима и развијање стратегијских партнерстава и односа са купцима. Студијски програм Трговина је усмерен ка образовању студената чије ће компетенције бити општег карактера, са широким и свестраним увидом у академска знања и практичне послове у оквиру трговинске делатности.
 
 
 

Кратак историјат студијског програма

Према Болоњском систему студијски програм Трговина је акредитован 2005. године на Економском факултету у Суботици. Учешћем у настави и вежбама на усмерењу Трговина студенти надограђују своја основна знања и стичу компетенције, вештине и способности за обављање пословних процеса неопходних за ефикасно и ефективно управљање каналима маркетинга. Студијски програм Трговина се развија у складу са смерницама актуелних академска истраживања и тржишних трендова менаџмента и маркетинга у трговинским предузећима.
 
 
 

Попис занимања која може да обавља дипломирани студент студијског програма

Завршетком студијског програма Трговина дипломирани студенти, као и мастер студенти ће бити оспособљени за рад на неким од најатрактивнијих следећих занимања:
  • Менаџер трговинског пословног система,
  • Менаџер ланца снабдевања,
  • Менаџер набавке,
  • Регионални менаџер продаје,
  • Менаџер продаје,
  • Менаџер малопродајног објекта,
  • Менаџер категорије производа - Category manager,
  • Менаџер производа – Product manager,
  • Бренд менаџер,
  • Менаџер кључних купаца - Key account manager,
  • Комерцијални директор,
  • Организатор услужно-комерцијалног пословања,
  • Менаџер увоза и извоза,
  • Менаџер међународног транспорта и шпедиције,
  • Организатор логистичких послова.
 
 
 

Специфична атрактивност студијског програма

Студијски програм Трговина је атрактиван за ученике који долазе из различитих средњих школа, а карактерише га интерактивна настава са студентима, уз анализу проблема и примера из пословне праксе са тржишта Републике Србије и ЕУ. Настава се организује у учионицама и савременим информатичким лабораторијама, где се студентима визуелно презентују актуелне студије случаја. Студенти стичу практична знања кроз организоване стручне посете највећим малопродајним ланцима у земљи, који нуде широке могућности запослења и где се могу упознати са стварним амбијентом и радним окружењем, што најбоље осликава трговину као веома захтевну и иновативну делатност.
 
 
 
Актуелни наставни план 2014
Књига предмета

Стари наставни планови
План 2005.
План 2008.
План 2010. (4+1)
Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици Copyright @ 2019
Пратите нас
Поделите
Обратите се

Поделите страницу
Share on Viber Share on Facebook Tweet
Претражите ef.uns.ac.rs
Изаберите језик