SM 3/2000

Petković Goran, Ekonomski fakultet, Beograd
     Strategijsko planiranje u trgovinskim preduzećima
     Strategic Planning in Commerce

Ilieska Karolina, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija
Risteska Adrijana, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija
Menkinoski Goce, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija 
     Potreba aplikacije marketinga u trgovinskim preduzećima u zemljama 
     u tranziciji
     The Need Of Marketing Application In The Trade Enterprises 
     In The Countries Of Transition

Romić Lidija, Ekonomski fakultet Subotica
     Strategijska analiza akcionarske vrednosti u trgovini

Mesaroš Katalin, Ekonomski fakultet, Subotica
     Upravljanje distribucijom proizvoda
     Products Distribution Management

Stojković Milutin, Ekonomski fakultet, Subotica
Savić Mirko, Ekonomski fakultet, Subotica
Pantelić Darko, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Statističko istraživanje u trgovini
     Statistical Exploration in Trade

Peller František, Department of Mathematics, Faculty of Economic Informatics, University of Economics, 
Terek Milan, Department of Statistics, Faculty of Economic Informatics, University of Economics
     The Possibility Of The Analysis Of Business Fluctuations 
     by a Mathematical Model

Todosijević Radmilo, Ekonomski fakultet, Subotica
     Sukob analitičkih pristupa organizacionoj promeni
     The Conflict Of Analytical Approaches To Organizational Change

Stefanović Vidoje, Fakultet za menadžment, Zaječar
     Strategijsko upravljanje ljudskim resursima u trgovini - vođenje ljudi
     Strategic Managing Of Human Resousrcs In Business - Leading People

Kovač Žnideršić Ružica, Ekonomski fakultet, Subotica
     Komunikacija preko društvene mreže potrošača u trgovini
     Comunication In Retail Through Consumers Social Network

Bašeska-Đorđieska Marika, Faculty of Economics, Prilep, Macedonia
Sotiroski Kosta,
Faculty of Economics, Prilep, Macedonia
     Internet kao strategijski marketing instrument trgovine
     Internet As Strategic Marketing Tool Of The Commerce

Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad
Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica
     Informacione tehnologije u strategijskom upravljanju: etički obzori
     Information Technologies in Strategic Management: Ethic Horizon