SM 1/97

Vasiljev Stevan, Ekonomski fakultet, Subotica
Sudarević Tomislav, Ekonomski fakultet, Subotica
     Misija preduzeća kao polazna determinanta dugoročnog poslovnog uspeha
     Company's mission as a basic determinant of long-term business success

Ivanović Predrag, Ekonomski fakultet, Podgorica
     Misija i ciljevi organizacije
     Mission and objectives of the organization

Radosavljević Gordana, Ekonomski fakultet, Kragujevac
     Misija u funkciji konkurentnosti preduzeća na tržištu
     Mission in the function of the firm's competitivness in the market

Bakić Ognjen, Ekonomski fakultet, Beograd
     Zadovoljstvo potrošača - ključ za uspešnu misiju i strateški menadžment u 
     turističkoj industriji
     Consumer satisfaction - key for successfull mission and strategic 
     management in tourism industry

Grubor Aleksandar, Ekonomski fakultet, Subotica
     Misija preduzeća i strategijski menadžment izvozno orijentisanih preduzeća
     Mission and strategic management of export oriented companies

Dmitrović-Šaponja Ljiljana, Ekonomski fakultet, Subotica
Birovljev Jelena, Ekonomski fakultet, Subotica
     Komparativne međunarodne filozofije strategijskog menadžmenta
     The comparative international philosophy of strategic management

Nikolić Srbijanka, Ekonomski fakultet, Niš
     Strategijski menadžment i savremen tendencije u organizacionoj kulturi
     Strategic management and actual tendencies in the organizational culture

Todosijević Radmilo, Ekonomski fakultet, Subotica
Bobera Dušan, Ekonomski fakultet, Subotica
     Odnosi strategije i kulture firme
     The relation between the company's strategy and culture

Todosijević Radmilo, Ekonomski fakultet, Subotica
Bobera Dušan, Ekonomski fakultet, Subotica
Boljević Agneš, Ekonomski fakultet, Subotica
     Uticaj kulture firme na menadžment strategijskih promena
     The influence of company culture on strategic changes management

Denčić Ksenija, Ekonomski fakultet, Niš
Todorović Evica, Ekonomski fakultet, Niš
     Vrednovanje strategije preuzimanja preduzeća
     Acquisition strategy evaluation

Romić Lidija, Ekonomski fakultet, Subotica
     Vrednost preduzeća i strategijski menadžment
     The value of the firm and the strategy management

Laki Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica
Kovač Žnideršić Ružica, Ekonomski fakultet, Subotica
     Uticaj automatizacije na karakter rada i na klimu organizacije
     The impact of automatization on the character of work and the 
     climate of organization

Milosavljević Miroslav,Viša tehnička škola, Niš
Milosavljević Peđa, Mašinski fakultet, Niš
     Promena strukture organizacije, koja oslobađa talenat, energiju i znanje 
     učesnika u uslovima različitih formalnih i neformalnih shvatanja i interesa, 
     kao podrška unapređenju strategijskog menadžmenta
     Change of an organization structure, which release talent, energy and 
     knowledge of a participant in conditions of a different formal and informal 
     understanding and interest, as a support for progress of strategic management

Vasović R. Rade, Agencija Fautoris
     Stvaralačka vizija rukovodioca sutrašnjice
     Creative vision of the manager of future

Jaško Ondrej, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Kostić Milica, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
     Strateški okvir realizacije organizacionih promena - studija slučaja
     Strategic frame for realization of the organizational changes - case study

Petrisor Ioan, University of the West Timisoara, Romania
     Managerial ethics - strategic issues

Lovasi Ilona, Ekonomski fakultet, Subotica
     Donošenje optimalnih odluka u proizvodnji obuhvatanjem ekološke 
     politike i etike
     Optimal decision making in production from the standpoint of ecological 
     policy and ethics

Šurjanović Ivan, MTC - Management Training Center
     Izjava o misiji, viziji i filozofiji u vodećim svetskim fortune 500 kompanijama i 
     iskustva primene u Jugoslaviji
     Mission statement, vision statement and corporate values of the world's 
     leading "Fortune 500" companies and how they can be implemented in 
     Yugoslav companies