SM 1/97 |
Vasiljev Stevan, Ekonomski fakultet, Subotica Sudarević Tomislav, Ekonomski fakultet, Subotica Misija preduzeća kao polazna determinanta dugoročnog poslovnog uspeha Company's mission as a basic determinant of long-term business success Ivanović Predrag, Ekonomski fakultet, Podgorica Misija i ciljevi organizacije Mission and objectives of the organization Radosavljević Gordana, Ekonomski fakultet, Kragujevac Misija u funkciji konkurentnosti preduzeća na tržištu Mission in the function of the firm's competitivness in the market Bakić Ognjen, Ekonomski fakultet, Beograd Zadovoljstvo potrošača - ključ za uspešnu misiju i strateški menadžment u turističkoj industriji Consumer satisfaction - key for successfull mission and strategic management in tourism industry Grubor Aleksandar, Ekonomski fakultet, Subotica Misija preduzeća i strategijski menadžment izvozno orijentisanih preduzeća Mission and strategic management of export oriented companies Dmitrović-Šaponja Ljiljana, Ekonomski fakultet, Subotica Birovljev Jelena, Ekonomski fakultet, Subotica Komparativne međunarodne filozofije strategijskog menadžmenta The comparative international philosophy of strategic management Nikolić Srbijanka, Ekonomski fakultet, Niš Strategijski menadžment i savremen tendencije u organizacionoj kulturi Strategic management and actual tendencies in the organizational culture Todosijević Radmilo, Ekonomski fakultet, Subotica Bobera Dušan, Ekonomski fakultet, Subotica Odnosi strategije i kulture firme The relation between the company's strategy and culture Todosijević Radmilo, Ekonomski fakultet, Subotica Bobera Dušan, Ekonomski fakultet, Subotica Boljević Agneš, Ekonomski fakultet, Subotica Uticaj kulture firme na menadžment strategijskih promena The influence of company culture on strategic changes management Denčić Ksenija, Ekonomski fakultet, Niš Todorović Evica, Ekonomski fakultet, Niš Vrednovanje strategije preuzimanja preduzeća Acquisition strategy evaluation Romić Lidija, Ekonomski fakultet, Subotica Vrednost preduzeća i strategijski menadžment The value of the firm and the strategy management Laki Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica Kovač Žnideršić Ružica, Ekonomski fakultet, Subotica Uticaj automatizacije na karakter rada i na klimu organizacije The impact of automatization on the character of work and the climate of organization Milosavljević Miroslav,Viša tehnička škola, Niš Milosavljević Peđa, Mašinski fakultet, Niš Promena strukture organizacije, koja oslobađa talenat, energiju i znanje učesnika u uslovima različitih formalnih i neformalnih shvatanja i interesa, kao podrška unapređenju strategijskog menadžmenta Change of an organization structure, which release talent, energy and knowledge of a participant in conditions of a different formal and informal understanding and interest, as a support for progress of strategic management Vasović R. Rade, Agencija Fautoris Stvaralačka vizija rukovodioca sutrašnjice Creative vision of the manager of future Jaško Ondrej, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Kostić Milica, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Strateški okvir realizacije organizacionih promena - studija slučaja Strategic frame for realization of the organizational changes - case study Petrisor Ioan, University of the West Timisoara, Romania Managerial ethics - strategic issues Lovasi Ilona, Ekonomski fakultet, Subotica Donošenje optimalnih odluka u proizvodnji obuhvatanjem ekološke politike i etike Optimal decision making in production from the standpoint of ecological policy and ethics Šurjanović Ivan, MTC - Management Training Center Izjava o misiji, viziji i filozofiji u vodećim svetskim fortune 500 kompanijama i iskustva primene u Jugoslaviji Mission statement, vision statement and corporate values of the world's leading "Fortune 500" companies and how they can be implemented in Yugoslav companies |