SM 2/2000 |
Pečijareski Lјupčo Ročeska Slavica Kokaroski Dimko Uloga organizacione kulture u strategijskom menadžmentu trgovinskih preduzeća - Globalan pristup - The Role of the Organizational Culture in Strategy Management Tradeing Companies- Global Approach - Risteska Adrijana, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija Ilieska Karolina, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija Menkinoski Goce, Ekonomski fakultet-Prilep, Makedonija Implementacija optimalnih marketing strategija u funkciji unapređivanja prodaje Implementation Of Optimal Marketing Strategies In The Function Of Sale Advancement Adžić Sofija, Ekonomski fakultet, Subotica Makromenadžment, ekonomska politika i transformacija trgovine Macromanegement, Economic Policy And Transformation Of Trade Dmitrović Ljiljana, Ekonomski fakultet, Subotica Kalkulacija instrument odlučivanja u menadžmentu trgovinskih organizacija Calculation as an Instrument of Decision-Making in Managing Trading Companies Grubor Aleksandar, Ekonomski fakultet, Subotica Istraživanje konkurencije u strategijskom menadžmentu u međunarodnom marketingu i trgovini Competitors Research In International Strategic Management, Marketing And Trade Sudarević Tomislav, Ekonomski fakultet, Subotica Strategijske opcije maloprodavaca prehrambenih artikala u uslovima globalne konkurencije Strategic Options Of Food Retailer Sector In Conditions Of Global Competition Đorđević Branislav, Ekonomski fakultet, Priština Znanje u funkciji strategije organizacije koja uči The Knowledge In The Strategy's Function Of The Learning Organization Petrović Pero, Institut za spoljnu trgovinu, Beograd Upravljanje inovacijama – pravac restruktuiranja preduzeća Management Of Inovation – Course Of Enterprices Restructuring Andrić Mirko, Ekonomski fakultet, Subotica Revizija računovodstvenih izveštaja u funkciji strateškog kontrolinga Auditing of the Financial Statements in the Function of Strategic Controlling Jakovčević Klara, Ekonomski fakultet, Subotica Vrednovanje izvora finansiranja reprodukcije u trgovinskim preduzećima Valuation Of The Sources Of Reproduction In Commercial Firms Kovačević Ljubomir, Privrednа bankа AD Doboj Uloga banaka u finansiranju trgovine Dmitrović Rade, Fakultet za preduzetnički menadžment, Novi Sad Robno - transportni centri u strategijskom menadžmentu trgovinskog preduzeća Good – Transportation Centers In Trading Company Strategic Management Stojanoski Zdravko Mančeski Gordži Informacione tehnologije u menadžmentu trgovinskih preduzeća Information Technologies In The Management Of Trading Companys Jovović Radislav, Kombinat aluminijuma Podgorica Strategijska uloga i značaj inovacije procesa trgovinskih preduzeća Strategic Role And Importance Of Process Innovation In Trading Organizations |