SM 2/2001

Drakulić Danica, Ekonomski fakultet, Subotica
     Informacione tehnologije - rizici i zaokret ka novim vrednosnim 
     odrednicama strategijskog razvoja
     Information Technologies - Risks And Turnabouts To The 
     New Value Determinants Of Strategic Development

Barakonyi Karoly, DSc, Pécs University, Hungary
     Higher Education Institutions: Possible Strategic Directions in 
     a Society in Transition

Ljubojević Čedomir, Ekonomski fakultet, Subotica
     Uloga DW u strategiji zadržavanja potrošača
     The DW Role in Customer Retention Strategy

Georgopoulos Nikolaos, Department of Business Administration, University of Piraeus, Greece
Alma-Malamatenia Pantazi, Department of Business Administration, University of Piraeus, Greece
     Business Process Re-Engineering And Electronic Commerce

Popović Gordana, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Martić Milan, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
     DEA metoda – nov pristup u ocenjivanju efikasnosti
     DEA Method – A New Approach In Assessing Efficiency

Martić Milan, Fakultet organizacionih nauka, Beograd 
Stanojević Milan, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
Popović Gordana, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
     Softver za DEA metodu
     Software for DEA

Bošnjak Saša, Ekonomski fakultet, Subotica
Bošnjak Zita, Ekonomski fakultet, Subotica 
Sakal Marton, Ekonomski fakultet, Subotica
     Objektno orijentisane komponente u izgradnji sistema za 
     podršku strategijskog odlučivanja
     Object Oriented Component In Building Strategic 
     Decision Support Systems

Pavlova Liliana, Centre of Science Studies and History of Science, Bulgarian Academy of Sciences
     The Method Of Case Study - A Means For Organizational Analysis

Bakić Ognjen, Ekonomski fakultet, Beograd
Bakić Maja, Viša turistička škola, Novi Beograd
     Tehnika futuroloških predviđanja u makro i mikro marketingu 
     strategijskog menadžmenta turističkih preduzeća
     The Technique Of Forecasting In The Macro And Micromarketing 
     Of The Tourist Firms Strategic Marketing

Krstić Bojan, Ekonomski fakultet, Niš
     Space matrica - instrument strategijskog menadžmenta za identifikovanje 
     strategijske pozicije preduzeća
     The Space Matrix - Strategic Management Tool For Identification 
     Strategic Position Of Enterprise

Birovljev Jelena, Ekonomski fakultet, Subotica
     Sistem vrednosti u izboru strategije transformacije i razvoja poljoprivrednih 
     preduzeća u institucionalnim okvirima EU
     The System Of Values In Choosing The Strategy Of Transformation 
     And Farm Developlment Within EU Institutional Frameworks

Stoiljković Vojislav, Mašinski fakultet, Niš
Stoiljković Predrag, CIM College Niš
     Strateški menadžment u konceptu TQL
     Strategic Management in TQL Concept

Simoneska Lidija, Faculty for tourism and catering, Ohrid, R. Macedonia
     Swot Analysis In The Function Of The Choise Of Efficient Strategy 
     In The Tourist Industry

Đukić Suzana, Ekonomski fakultet, Niš
     Portfolio analiza - osnov za izbor strategijskih partnera
     Portfolio Analysis - The Basis For Choice Of Strategic Partners

Hategan Camelia, West University of Timisoara, Romania
Prada Codruta, West University of Timisoara, Romania
     Possibilities To Credit Firms In Romania – A Strategic Objective

Vranković Marinko, Ekonomski fakultet, Subotica
     Metode i tehnike finansijskog planiranja u strategijskom upravljanju
     The Methods And Techniques Of Financial Planning In Strategic Management

Babić Verica, Ekonomski fakultet, Kragujevac
     Menadžment taktike za implementaciju strategijskih promena
     Management Tactics For Strategic Change Implementation

Ceranić Slobodan, Poljoprivredni fakultet, Beograd-Zemun
Novković Nebojša, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad
Bogdanov Natalija, Poljoprivredni fakultet, Beograd-Zemun
     Promene u organizacionoj strukturi poljoprivrednih preduzeća u 
     procesu implementacije strategije
     Changes In The Organizational Structure Of An Agricultural 
     Enterprise In The Process Of Strategy Implementation

Franceško Mirjana, Filozofski fakultet, Katedra za psihologiju, Novi Sad
     Psihološke dimenzije stila rukovođenja u preduzeću
     Psychological Dimensions Of The Style Of Leadership In A Company

Savić Mirko, Ekonomski fakultet, Subotica
     Primena teorije eksperimenata u analizi organizacije
     Application of the Theory of Experiments in the Analysis of the Organization