SM 4/2001

Trninić Jelica, Ekonomski fakultet Subotica
     Perspektiva upravljanja internim procesima u BSC konceptu podržavana 
     sistemom kvaliteta
     The Perspective of Internal Processes Management in the BSC Concept 
     Supported by the Quality System

Dimitrov Nikola
Vladova Katia 
     Parameter Determination of the Strategic Choice of the Organisation

Stefanović Suzana, Ekonomski fakultet, Niš
     Primena portfolio metoda strategijskog planiranja u strategiji 
     internacionalizacije preduzeća
     The Use of Portfolio Methods of Strategic Planning For the Enterprise 
     Strategy of Internationalization

Pucci Claudio, Studio Pucci Associati, Italy
     Continuous Innovation for Support the Competitive Advantage from 
     the Teory to the Experience

Lazaridis John, University of Macedonia, Department of Accounting & Finance, Greece
Lyroudi Katerina, University of Macedonia, Department of Accounting & Finance, Greece
Hatzigayos Thomas, University of Macedonia, Department of Accounting & Finance, Greece
     Strategic Investment Management in Cyprus

Mazikova Katarina, Ekonomski univerzitet u Bratislavi, Slovačka
Surovy Vladimir, Ekonomski univerzitet u Bratislavi, Slovačka
     Značaj računovodstvenog informacionog sistema za menadžment preduzeća

Sakal Marton, Ekonomski fakultet, Subotica
Trninić Jelica, Ekonomski fakultet, Subotica
     Razvoj strategijski važnih aplikacija pomoću Visual Studia 6
     Strategical Important Aplication Development With Visual Studio 6

Bošnjak Zita, Ekonomski fakultet, Subotica 
Bošnjak Saša, Ekonomski fakultet, Subotica
     Primena neuro-fuzzy metodologija u odlučivanju o selektivnom 
     kreditiranju izvoznih strategija
     The Application of Neuro-Fuzzy Methodologies in the Evaluation of
     Creditworthiness of Export Strategies

Mašić Branislav, Fakultet za menadžment “Braća Karić”
     Benchmarking: Tehnika komparativne analize u funkciji sticanja 
     konkurentske prednosti
     Benchmarking: A Technique of Comparative Analisys in the 
     Function of Acquiring Competitive Advantage

Vukmirović Goran, Ekonomski fakultet, Subotica
     Informacione tehnologije u funkciji implementacije strategije trgovinske marke
     Information Technologies in the Function of Implementation 
     Private Brand Strategy

Šereš Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica
     i.Decide: e-biznis inteligencija kao strategijska prednost
     i.Decide: e-Business Intelligence as a Strategic Advantage

Risteska Adrijana, Ekonomski fakultet Prilep, Republika Makedonija
Ilieska Karolina, Ekonomski fakultet Prilep, Republika Makedonija
     Upravljanje proizvodnim procesom informacija - osnova za 
     implementacije koncepta TQM
     Managing of the Production Process of Information – A Basis 
     For Implementation of TQM

Jakovčević Klara, Ekonomski fakultet, Subotica
     Neki aspekti ocene ekonomskog uspeha strateških projekata
     Some Aspects of Valuation of Economic Success of Strategic Projects

Jovanović Larisa, Fakultet za menadžment “BK”, Beograd
Radošević Violeta, Fakultet za menadžment “BK”, Beograd
     Nove metode izbora tehnoloških strategija
     New Methods of Choice of Technological Strategies

Roca Božidar, Ekonomski fakultet, Subotica
     Uticaj kontingencijske teorije na efikasnu izgradnju 
     strategije trgovinskih preduzeća

Novković Nebojša, Poljoprivredni fakultet, Novi Sad
Ceranić Slobodan, Poljoprivredni fakultet, Zemun-Beograd
Ranković Radisav, Rudarski bazen ''Kolubara'', Lazarevac
     Metode menadžmenta logistike hrane
     Methods of Food Logistics Management

Vasiljević Dragan, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
     Logistički menadžment u modeliranju snabdevanja i distribucije proizvoda
     Logistic Management in Modeling of Supply Chain and Distribution

Kostadinović Svetolik, ŽTP "Beograd"
Bešić Cariša, uprava Sektora za STP ŽTP-a "Beograd"
     Tržišno komuniciranje u funkciji informisanja kupaca kod donošenja 
     odluka o kupovini
     Market Communication in Function of Buyer's Informing When Making 
     Decisions During Purchase

Milovanović Goran, docentEkonomski fakultet, Niš
Interakcije potrošača sa "Self-Service" tehnologijama
     The Customers Interactions with Self-Service Technologies

Stanković M. Milivoje, Elektroprivreda Srbije
     Planiranje ljudskih resursa
     Human Resource Planning

Zimanji Veronika, Ekonomski fakultet, Subotica
     Organizaciona socijalizacijametodom mentorstva

Nikolić T. Slavka, FTN, Institut za Industrijsko inženjerstvo i menadžment
     "Big five" kao tehnika merenja emocionalne inteligencije menadžera
     "Big Five" as a Technique for Estimating Emotional Intelligence of a Manager