SM 3/2003 |
Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica Trninić Jelica, Ekonomski fakultet, Subotica Tumbas Pere, Ekonomski fakultet, Subotica Informaciona transparentnost za strategijsko upravljanje u Novoj ekonomiji Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica Portal strategijskog upravljanja u kontekstu Nove ekonomije Šereš Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica Marjanović Stjepan, M&I System, Novi Sad Komazec Srđan Softverska arhitektura portala za strategijsko upravljanje Jungić Željko, M&I System, Novi Sad Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad Gospić Nataša, M&I System, Novi Sad Grubač Nikola, M&I System, Novi Sad Analiza ponašanja korisnika i razumevanje okruženja Telekoma Terek Milan, University of Economics in BratislavaSlovakia Decision Analysis and Influence Diagrams Bošnjak Zita, Ekonomski fakultet, Subotica Algoritmi veštačke inteligencije u predviđanju promena okruženja Đurković Jovica, Ekonomski fakultet, Subotica Komunikacije, kolaboracija i koordinacija u portalu strategijskog upravljanja Stojanović Dušanka, Tehnološki fakultet, Banja Luka Marić Vesna, Ekonomski fakultet, Banja Luka Informaciona tehnologija u kontekstu predviđanja globalizacije i promjena okruženja organizacije Radović Ognjen, Ekonomski fakultet, Niš Analiza postojanja nelinearnosti u podacima iz poslovnog okruženja Analysis of Nonlinearity Existence in the Data from Bussiness Environment Veljović Alempije, Tehnički fakultet, Čačak Radojičić Miroslav, Tehnički fakultet, Čačak Primena tehnika funkcionalnog i informacionog modeliranja i organizaciono okruženje Nikolić Srbijanka, Ekonomski fakultet, Niš Determinante strategijskog odlučivanja u savremenom preduzeću Determinants of Strategic Decision-Making in Contemporary Enterprise Lazović Vujica, Ekonomski fakultet, Podgorica Univerzalne specifikacije informacionih sistema i povećanje produktivnosti u proizvodnji softvera Filipović Vinka, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Cicvarić Slavica, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Značaj informacionih tehnologija u prelasku sa tradicionalnog na savremeni koncept marketinga The Relevance of Information Technology in Transition from Traditional to Modern Marketing Concept Milovanović Slavoljub, Ekonomski fakultet, Niš Inteligentno preduzeće i okruženje: tehnološki i sistemski pristup Intelligent Enterprise and Environment: Technological and System Approach Čupić Milutin, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Delibašić Boris, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Suknović Milija, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Krulj Darko, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Menadžment znanja u procesu harmonizacije Srbije i Crne Gore sa Evropskom unijom Jošanov Borislav, Viša poslovna škola, Novi Sad Ka formiranju digitalnih strategija organizacija u procesu uvođenja elektronskog poslovanja Towards the Creation of Digital Strategy for Organizations in the Process of E-business Introduction Lukajić Đuro, Viša tehnička škola, Doboj Informacione tehnologije i njihova primjena u funkciji razvoja preduzetništva Unkovich Ilinka, Faculty of Production and Management, Trebinje, University of Srpsko Sarajevo Privatization in the Republic of Srpska |