SM 3/2005

Slavica T. Nikolić, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
     Strategijski menadžment u minskom polju savremenosti
     Strategic Management in the Minefield of Contemporariness
 
Klara Jakovčević, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Neki aspekti ocene ekonomske opravdanosti integracija preduzeća
 
Leposava Grubić- Nešić, Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad 
Sanja Vranješ, Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad 
     Pojam i značaj izbalansirane liste merila u strategijskom menadžmentu
 
Katarína Máziková, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
Martina Mateášová, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
Ildikó Sztredová, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
     Harmonizing Accountancy after the Accession of the 
     Slovak Republic into the European Union
 
Ľudovít Pinda, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia,
Ľuboš Horka, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia,
Branislav Mišota, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia, 
     Multi-agent simulation of economy
 
Leonard Salai, Viša poslovna škola, Novi Sad 
     Greške i zablude u koncipiranju i sprovođenju reinžinjeringa
     Follies and Misconceptions in Defining and Executing Reengineering
 
Agneš Slavić, Ekonomski Fakultet, Subotica
     Obuka zaposlenih – značaj i uticaj na postizanje strategijskih ciljeva preduzeća
     The training of employees – its importance and influence on 
     the achievement of companies’ strategic goals
 
Aleksandar Grubor, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Oblikovanje strukture međunarodnog marketinga usmerene na kupca
     International marketing structure design oriented to the buyer
 
Branislav Radnović, Naftna industrija Srbije, Novi Sad
Vladana Stanojev, Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
     Intelektualni kapital u kontekstu strategijskog 
     upravljanja multinacionalnom kompanijom
     Intellectual Capital in Context of Strategic Management 
     of a Multinational Company
 
Esad Ahmetagić, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Insolventnost i reorganizacija preduzeća
 
Katarína Sakálová, University of Economics in Bratislava, Slovakia
Ľudovít Pinda, University of Economics in Bratislava, Slovakia 
     Sources of Information about Life Insurers
 
Violeta Zubanov, Univerzitet «Braća Karić», Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad
     "Abilene paradox" na naš način ili: stvaranje povoljne 
     organizacione klime u procesu donošenja odluka
     "Abilene paradox" our way or: creation of favourable 
     organisational climate during the process of decision making
 
Vera Zelenović, BK Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad 
     Evropske bankarske strukture u funkciji zadovoljenja potreba korisnika
     European banking structures functioning to satisfy users needs
 
Lidija Romić, Ekonomski fakultet, Subotica
Vladimir Šimović, Koledž «Baltazar Adam Krčelić», Zagreb, Hrvatska
     Emancipacija računovodstvene prakse u finansijskom izveštavanju
     Emancipation of the accounting practice in the financial reporting
 
Vlado G. Vukasović, AD Jadran iz Perasta 
     Strategijski zaokret biznisa
     Strategic turn in business
 
Miroslava Szarková, University of Economics in Bratislava, Slovakia 
Katarína Máziková, University of Economics in Bratislava, Slovakia
     Economic indicators of selected marketing communication 
     tools as a part of corporate information system
 
Vladana Stanojev,.Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad
Branislav Radnović, Naftna industrija Srbije, Novi Sad
     Motivacija zaposlenih kao faktor uspešnosti strategijskog 
     upravljanja kompanijom u procesu tranzicije
     Motivation of employees as a factor of success of 
     strategic management of a company in the transitional process
 
Milan Gašović, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Strategijsko planiranje i proces menadžmenta prodaje
     Strategic Planning and the Sales Management Process
 
Mimo Drašković, Fakultet za pomorstvo u Kotoru 
     Zahtjevi u pogledu karakteristika savremenog menadžera 
     sposobnog da upravlja poslovnim procesima «Nove ekonomije»
     The required characteristics of contemporary manager, 
     who is capable of managing the business processes of the New economy
 
Jelena Nikolić, Fakultet za menadžment „Braća Karić“, Beograd 
Branislav Mašić, Fakultet za menadžment „Braća Karić“, Beograd 
     Oblikovanje procesa autsorsinga u organizacijama
 
Sandra Mašić, Fakultet za menadžment Braća Karić, Univerzitet Braća Karić 
     Oblikovanje procesa akvizicija u funkciji sticanja konkurentske prednosti
     Shaping the Acquisition Process as Competitive Advantage
 
Mirjana Golušin, Fakultet za preduzetni menadžment, Univerzitet BK, Novi Sad
Olja Munitlak Ivanović, Fakultet za preduzetni menadžment, Univerzitet BK, Novi Sad
Aleksandar Ostojić, Fakultet za preduzetni menadžment, Univerzitet BK, Novi Sad
     Razvoj korporativnih ekomenadžment strategija
 
Ljubica Komazec, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Moć i nemoć motivacije u uslovima tranzicije – prilog efikasnijem menadžmentu
 
Dragoslav Nikolić, Fakultet za Menadžment, Novi Sad
Sanja Šekuljica, NIS NAP, Novi Sad
     Globalizacija naftne industrije i rekonstrukcija NIS-a
     Oil inudustry globalization and NIS reconstruction
 
Katarína Máziková, Univesity of Economics, Bratislava, Slovak Republic
Elena Šúbertová, Univesity of Economics, Bratislava, Slovak Republic
     Importance of International Accounting Standard IAS 41 – Agriculture - 
     for Enterprises Specialized in Agricultural Production
 
Boško Vojnović, Predškolska ustanova "Čika Jova Zmaj", Smederevska Palanka
     Strateško upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem
     Strategic management with local economic development
 
Vesna Damnjanović, Fakultet Organizacionih Nauka, Beograd
Darko Krulj, Trizon Group, Beograd
Slavica Cicvarić, Fakultet Organizacionih Nauka, Beograd
     Kreiranje nove organizacione strukture usmerene na potrošača
     Creating the new organizational consumer oriented structure
 
Maja Petković, Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad
Aleksandra Živaljević, Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad
Ivan Bagarić, Fakultet za preduzetni menadžment, Novi Sad
     Analiza, merenje i unapredjivanje poslovnih procesa 
     u visoko obrazovnim institucijama