SM 4/98 |
Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica Šereš Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica Sedlak Otilija, Ekonomski fakultet, Subotica Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad Izbor i softverska podrška ciljeva i strategija organizacije Choosing and Software Support of Objectives and Strategy of Organization Foltean Florin, West University of Timisoara, Romania Organizational Learning and Strategy Formation Kovač Žnideršić Ružica, Ekonomski fakultet, Subotica Ciljevi organizacije usmereni na diferencirane ciljne segmente potrošača The Enterprise's Targets Focused on Consumer's Differentiated Goal Segments Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad Balaban Vladan, M&I Systems, Novi Sad Procenjivanje preliminarne prihvatljivosti strategijskih ciljeva pomoću ekspertnog sistema Evaluation of Preliminary Acceptancy of Strategic Goals Using Expert Systems Jaško Ondrej, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Filipović Vinka, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Kostić Milica, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Analiza internih i eksternih faktora okruženja kao osnova strateškog marketing plana Analysis of Internal and External Factors of Environment as a Base of Strategic Marketing Plan Subeniotis N. Demetres, University of Macedonia, Department of Business Administration Georgopoulos B. Nikolaos, University of Piraeus, Department of Business Administration Lazaridis T. John, University of Macedonia, Department of Accounting & Finance The Role of the Banking Sector in Modelling the Implementation of Strategic Central government's Targets Risteska Andrijana, Ekonomski fakultet, Prilep, Makedonija Ilieska Karolina, Ekonomski fakultet, Prilep, Makedonija Optimalna marketing strategija u uslovima krize Optimal Marketing Strategy in the Critical Conditions Bakić Ognjen, Ekonomski fakultet, Beograd Strategija unapređenja prodaje turističkih preduzeća Sales Promotion Strategy of Tourist Firms Zimanji Veronika, Ekonomski fakultet, Subotica Uloga strategije u procesu prilagođavanja strukture organizacije eksternim i internim uslovima funkcionisanja" Role of the Strategy in the Process of Adjusting Structure of Organization in External and Internal Conditions of Functioning Romić Lidija, Ekonomski fakultet, Subotica Fuzija kao strategija rasta preduzeća The Fusion as the Strategy of Growing the Firm Todosioska Blagorodna, Ekonomski fakultet Skopje, Makedonija Kvantitativno kvalitativna podrška strategijskom menadžmentu Quantitative and Qualitative Support of the Strategiy Management Inić Branimir, IIR Beograd Salmont ****, IIR Beograd Tripunović Miloš, IIR Beograd Strategija zasnovana na imidžu menadžera Auf dem Manager-Image Basierte Strategie Trninić Jelica, Ekonomski fakultet, Subotica Đurković Jovica, Ekonomski fakultet, Subotica Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica Strategija i informacioni sistem organizacije Strategy and Information System of Organization Ristić Živan, Filozofski fakultet, Novi Sad Balaban Vladan, M&I Systems, Novi Sad Jovešić Marko, Arma, Bač Formulisanje, ocenjivanje i izbor strategijskih alternativa Formulation, Evaluation and Choosing Strategic Alternatives Balaban Neđo, Ekonomski fakultet, Subotica Gogoljev Vladimir, Ekonomski fakultet, Subotica Strategijska uloga banaka u poslovanju na Internetu Strategic Role of Banks in Dealings Via Internet Ristić Žarko, Ekonomski fakultet, Beograd Radičić Marko, Ekonomski fakultet, Subotica Fiskalno upravljanje Fiscal Management Bošković Bogoljub, Ekonomski fakultet Podgorica Strategija upravljanja ljudskim resursima u naučnoistraživačkoj djelatnosti Managing Strategy of Human Resources in the Scientific-Research Activity |