Српски | English
|
Тема симпозијума
|
|
Дигитално доба је започело. Убрзани пулс, стимулисан дигитализацијом, се осети у већини организација. Кроз потрагу за максимирањем вредности коју ствара, организација дигитализује сопствене активности, те на такав начин нераскидиво интегрише информационе технологије у сопствено биће. Од алата организације, дигитални производи и процеси су постали њено ткиво, њен саставни део. Организације данас живе и комуницирају дигитално. Социјални медији, рачунарство у облаку, мобилне технологије, анализа масовних података јесу технологије које мењају организациони код. Све ово чини потребу да се традиционалне теме везане за стратегијски менаџмент осветле из новог угла, откривањем путева за решавање изазова са којима се данашње организације суочавају. Дигитална стратегија, дигиталне иновације, дигитални маркетинг, дигитална продаја, дигиталне услуге, дигитални производи, дигитални ланац снабдевања, све су то теме о којима се више не шапуће. О њима се данас гласно говори. |
Процес стратегијског менаџмента, Стратегијска анализа, Стратегијски циљеви и акције, Пословни модели и стратегија, Пословни процеси, учење и развој у контексту стратегијског менаџмента, Корпоративна перформанса, вођење и пословна етика, Евалуација и мерење потенцијала и реализација организације у контексту стратегијског менаџмента, Стратегијска контрола у савременом менаџменту, Информационе технологије и информациони системи у стратегијском менаџменту, Пословна интелигенција и стратегијски менаџмент, Стратегијско одлучивање, Имплементација стратегије у предузећима, Стратегија у глобалном и националном окружењу, Дигитална пословна стратегија, Стратегије за дигиталну колаборацију, Дигитална маркетинг стратегија, Иновације у стратегијском менаџменту, Предузетништво и стратегија, Мисија и филозофија организације, Култура и клима организације, Технике анализе организације, Ефективност и ефикасност организације, Структура и облик организације, Савремене онтолошке, епистемолошке и аксиолошке претпоставке организације и њеног окружења, Анализа организације и њене интеракције са окружењем, Структура и динамика организационог окружења, Неизвесност и неодређеност организационог окружења, Синхрона и дијахрона анализа организационог окружења. |
|
|
Скуп се организује путем пленарне, паралелних и постер сесија. Дискусија на пленарној сесији је централизована, док је на паралелним сесијама заснована на специфичним тематским подручјима. Пре организације постер сесије, аутори своје постере укратко представљају у посебно организованој пленарној сесији.
ОРГАНИЗАТОР
Председник програмског одбора
ОРГАНИЗАЦИОНИ ОДБОР |
|
|||||||||||||
Учесници скупа су следеће групе и појединци: Представници универзитета и истраживачких организација, Менаџери пословних организација, јавних предузећа, невладиних организација, .... Студенти докторских студија Место и време одржавања
Језик Значајни датуми Регистрација
Напомена: Регистрација за непосредно учешће
укључује: Регистрација за виртуелно учешће
укључује: |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
Пријава и слање радова за непосредно и виртуелно учешће на скупу Радове пленарне сесије обезбеђује по позиву организатор скупа, они су обима до 10 страница А4 формата припремљени према упутству са Web странице скупа. Након позитивне рецензије се објављују у Зборнику апстраката и у јединственом електронском Зборнику радова научног скупа у пуном обиму. Радови су обима до 8 страница А4 формата, припремљени према упутству са Web странице скупа, достављају се у назначеним роковима и сви прихваћени радови се рецензирају, организују у паралелне, постер и виртуелне сесије и објављују у штампаном зборнику апстраката и у електронском зборнику радова. Најбољи презентирани и одабрани радови на енглеском језику се анонимно рецензирају од стране два рецензента и по позитивној рецензији објављују у International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management, ИССН 1821-3448, Рецензирани најбољи студентски радови су предмет посебних награда и уверења. Апстракти радова и комплетни радови се достављају на адресу секретара скупа у електронском облику према упутству на Web страници скупа www.ef.uns.ac.rs/sm2017 |
|
|
ИНФОРМАЦИЈЕ О СКУПУ |
|
|
|
Адреса: Економски факултет у Суботици, Сегедински пут 9-11, 24000 Суботица, Србија Телефон: +381 24 628 000 електронска пошта: sm2017@ef.uns.ac.rs Web страница: www.ef.uns.ac.rs/sm2017 |
Download
Agenda (.pdf, 290 KB)
Формулар за пријаву учешћа (.dot, 120 KB)
Упутство за референцирање (.pdf, 560 KB)
Шаблон за израду радова (.doc, 74 KB)
Шаблон за израду постера (.ppt, 3,46 MB)
Информације о плаћању котизације (.pdf, 48 KB)
Контакт
Емина Ђурковић, секретар скупа
sm2017@ef.uns.ac.rs
+381 24 628 203