GLOBALNI MARKETING


Oznaka: 339GMA

Koordinator predmeta: Dr Aleksandar Grubor, docent

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Za studente smera Marketing, predmet obrađuje, izučava i analizira teorijske postavke, uz sticanje i usavršavanje praktičnih veština u primeni novousvojenog znanja. U razvoju praktičnih veština se koriste analize konkretnih slučajeva iz domaće i međunarodne marketing prakse.

Sadržaj predmeta: Uloga, mesto i značaj globalnog marketinga. Globalno marketing okruženje. Globalna tržišta i potrošači. Globalna marketing segmentacija. Globalna marketing strategija: izvoz i uvoz, ulazak na nova tržišta i tržišna ekspanzija. Globalne strategije kooperacije i globalna strategija partnerstva. Kreiranje globalnih marketing programa odlučivanja o proizvodu, o cenama, o marketing kanalima i o marketing komunikacijama. Upravljanje, organizovanje i kontrola globalnih marketing aktivnosti.

Oblici provere znanja:
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ studija slučaja
 ▪ usmeni ispit

Potrebna predznanja i uslovi: 113MAR (Principi marketinga).

Jezik izvođenja predmeta: srpski
.