MARKETING USLUGA


Oznaka: 338MUS

Koordinator predmeta: Dr Aleksandar Grubor, docent

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Za studente smera Marketing, predmet pruža osnovna znanja za razumevanje i upravljanje očekivanjima potrošača i evaluaciju usluge, dizajniranje usluga koje zadovoljavaju i prevazilaze očekivanja potrošača, upravljanje uspešnom isporukom usluge preko ljudskih resursa i tehnologije, saopštavanje realnih i pouzdanih obećanja potrošačima. Akcenat je na ukupnoj organizaciju i da studenti budu osposobljeni da koordiniraju različite funkcije u cilju ostvarenja uspešnog marketinga.

Sadržaj predmeta: Priroda usluge. Marketing i manadžment usluga. Definisanje i merenje satisfakcije potrošača. Dizajn i pozicioniranje usluga. Kanali distribucije usluga. Strategija obrazovanja cena. Strategija tržišnih komuniciranja. Strategija internacionalizacije usluga. Implementacija marketinga u uslužnom biznisu. Marketing strategije na virtuelnom tržištu.

Oblici provere znanja:
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ studija slučaja
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti

Jezik izvođenja predmeta: srpski