MENADŽMENT MALOPRODAJE


Oznaka: 354MMP

Koordinator predmeta: Dr Jelena Končar, redovni profesor

Godina/Semestar: 3/6

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Studenti smera Trgovina kroz ovaj predmet saznaće da savremeni privredni i društveni razvoj ukazuju na ključnu ulogu maloprodaje u kanalima maloprodaje. U razvijenim tržišnim okolnostima ona postaje dinamična tržišna i marketing institucija. Otuda i celokupno maloprodajno poslovanje treba da se odvija na tržišnoj orijentaciji, uz strategijski pristup planiranju i upravljanju svih aktivnosti. Studenti se osposobljavaju da budu spremni u praksi da sveobuhvatnom marketing strategijom obezbede plan poslovnih aktivnosti maloprodajnih sistema u skladu sa tržišnim promenama. U takvim uslovima i u funkciji savremenih potreba afirmiše se i podstiče menadžment koji je specifičan u poslovanju maloprodaje.

Sadržaj predmeta: Strategijsko planiranje maloprodaje; organizovanje (institucije maloprodaje); istraživanje (marketing istraživanja i marketing informacioni sistem maloprodaje, odabiranje lokacije maloprodaje); upravljanje (upravljanje maloprodajom, upravljanje robom i cenama, uspostavljanje komunikacija s potrošačima), kontrolu maloprodajne strategije i menjanje maloprodajnog okruženja.

Oblici provere znanja:
 ▪ dva testa
 ▪ studija slučaja
 ▪ kolokvijum
 ▪ seminarski rad
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: 214KMT (Kanali marketinga i trgovina), 221MTR (Menadžment trgovinskih kompanija).

Jezik izvođenja predmeta: srpski
.