SM 3/2003 |
Balaban Ne�o, Ekonomski fakultet, Subotica Trnini� Jelica, Ekonomski fakultet, Subotica Tumbas Pere, Ekonomski fakultet, Subotica Informaciona transparentnost za strategijsko upravljanje u Novoj ekonomiji Risti� �ivan, Filozofski fakultet, Novi Sad Balaban Ne�o, Ekonomski fakultet, Subotica Portal strategijskog upravljanja u kontekstu Nove ekonomije �ere� Laslo, Ekonomski fakultet, Subotica Marjanovi� Stjepan, M&I System, Novi Sad Komazec Sr�an Softverska arhitektura portala za strategijsko upravljanje Jungi� �eljko, M&I System, Novi Sad Risti� �ivan, Filozofski fakultet, Novi Sad Gospi� Nata�a, M&I System, Novi Sad Gruba� Nikola, M&I System, Novi Sad Analiza pona�anja korisnika i razumevanje okru�enja Telekoma Terek Milan, University of Economics in BratislavaSlovakia Decision Analysis and Influence Diagrams Bo�njak Zita, Ekonomski fakultet, Subotica Algoritmi ve�ta�ke inteligencije u predvi�anju promena okru�enja �urkovi� Jovica, Ekonomski fakultet, Subotica Komunikacije, kolaboracija i koordinacija u portalu strategijskog upravljanja Stojanovi� Du�anka, Tehnolo�ki fakultet, Banja Luka Mari� Vesna, Ekonomski fakultet, Banja Luka Informaciona tehnologija u kontekstu predvi�anja globalizacije i promjena okru�enja organizacije Radovi� Ognjen, Ekonomski fakultet, Ni� Analiza postojanja nelinearnosti u podacima iz poslovnog okru�enja Analysis of Nonlinearity Existence in the Data from Bussiness Environment Veljovi� Alempije, Tehni�ki fakultet, �a�ak Radoji�i� Miroslav, Tehni�ki fakultet, �a�ak Primena tehnika funkcionalnog i informacionog modeliranja i organizaciono okru�enje Nikoli� Srbijanka, Ekonomski fakultet, Ni� Determinante strategijskog odlu�ivanja u savremenom preduze�u Determinants of Strategic Decision-Making in Contemporary Enterprise Lazovi� Vujica, Ekonomski fakultet, Podgorica Univerzalne specifikacije informacionih sistema i pove�anje produktivnosti u proizvodnji softvera Filipovi� Vinka, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Cicvari� Slavica, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Zna�aj informacionih tehnologija u prelasku sa tradicionalnog na savremeni koncept marketinga The Relevance of Information Technology in Transition from Traditional to Modern Marketing Concept Milovanovi� Slavoljub, Ekonomski fakultet, Ni� Inteligentno preduze�e i okru�enje: tehnolo�ki i sistemski pristup Intelligent Enterprise and Environment: Technological and System Approach �upi� Milutin, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Deliba�i� Boris, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Suknovi� Milija, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Krulj Darko, Fakultet organizacionih nauka, Beograd Menad�ment znanja u procesu harmonizacije Srbije i Crne Gore sa Evropskom unijom Jo�anov Borislav, Vi�a poslovna �kola, Novi Sad Ka formiranju digitalnih strategija organizacija u procesu uvo�enja elektronskog poslovanja Towards the Creation of Digital Strategy for Organizations in the Process of E-business Introduction Lukaji� �uro, Vi�a tehni�ka �kola, Doboj Informacione tehnologije i njihova primjena u funkciji razvoja preduzetni�tva Unkovich Ilinka, Faculty of Production and Management, Trebinje, University of Srpsko Sarajevo Privatization in the Republic of Srpska |