SM 3/2005

Slavica T. Nikoli�, Fakultet tehni�kih nauka, Novi Sad
     Strategijski menad�ment u minskom polju savremenosti
     Strategic Management in the Minefield of Contemporariness
 
Klara Jakov�evi�, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Neki aspekti ocene ekonomske opravdanosti integracija preduze�a
 
Leposava Grubi�- Ne�i�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad 
Sanja Vranje�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad 
     Pojam i zna�aj izbalansirane liste merila u strategijskom menad�mentu
 
Katar�na M�zikov�, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
Martina Mate�ov�, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
Ildik� Sztredov�, The Faculty of Economic Informatics of the University of Economics (FEI), Bratislava, Slovakia
     Harmonizing Accountancy after the Accession of the 
     Slovak Republic into the European Union
 
�udov�t Pinda, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia,
�ubo� Horka, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia,
Branislav Mi�ota, Faculty of Economic Informatics of the University of Economics, Bratislava, Slovakia, 
     Multi-agent simulation of economy
 
Leonard Salai, Vi�a poslovna �kola, Novi Sad 
     Gre�ke i zablude u koncipiranju i sprovo�enju rein�injeringa
     Follies and Misconceptions in Defining and Executing Reengineering
 
Agne� Slavi�, Ekonomski Fakultet, Subotica
     Obuka zaposlenih – zna�aj i uticaj na postizanje strategijskih ciljeva preduze�a
     The training of employees – its importance and influence on 
     the achievement of companies’ strategic goals
 
Aleksandar Grubor, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Oblikovanje strukture me�unarodnog marketinga usmerene na kupca
     International marketing structure design oriented to the buyer
 
Branislav Radnovi�, Naftna industrija Srbije, Novi Sad
Vladana Stanojev, Fakultet tehni�kih nauka, Novi Sad
     Intelektualni kapital u kontekstu strategijskog 
     upravljanja multinacionalnom kompanijom
     Intellectual Capital in Context of Strategic Management 
     of a Multinational Company
 
Esad Ahmetagi�, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Insolventnost i reorganizacija preduze�a
 
Katar�na Sak�lov�, University of Economics in Bratislava, Slovakia
�udov�t Pinda, University of Economics in Bratislava, Slovakia 
     Sources of Information about Life Insurers
 
Violeta Zubanov, Univerzitet «Bra�a Kari�», Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad
     "Abilene paradox" na na� na�in ili: stvaranje povoljne 
     organizacione klime u procesu dono�enja odluka
     "Abilene paradox" our way or: creation of favourable 
     organisational climate during the process of decision making
 
Vera Zelenovi�, BK Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad 
     Evropske bankarske strukture u funkciji zadovoljenja potreba korisnika
     European banking structures functioning to satisfy users needs
 
Lidija Romi�, Ekonomski fakultet, Subotica
Vladimir �imovi�, Koled� «Baltazar Adam Kr�eli�», Zagreb, Hrvatska
     Emancipacija ra�unovodstvene prakse u finansijskom izve�tavanju
     Emancipation of the accounting practice in the financial reporting
 
Vlado G. Vukasovi�, AD Jadran iz Perasta 
     Strategijski zaokret biznisa
     Strategic turn in business
 
Miroslava Szarkov�, University of Economics in Bratislava, Slovakia 
Katar�na M�zikov�, University of Economics in Bratislava, Slovakia
     Economic indicators of selected marketing communication 
     tools as a part of corporate information system
 
Vladana Stanojev,.Fakultet tehni�kih nauka, Novi Sad
Branislav Radnovi�, Naftna industrija Srbije, Novi Sad
     Motivacija zaposlenih kao faktor uspe�nosti strategijskog 
     upravljanja kompanijom u procesu tranzicije
     Motivation of employees as a factor of success of 
     strategic management of a company in the transitional process
 
Milan Ga�ovi�, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Strategijsko planiranje i proces menad�menta prodaje
     Strategic Planning and the Sales Management Process
 
Mimo Dra�kovi�, Fakultet za pomorstvo u Kotoru 
     Zahtjevi u pogledu karakteristika savremenog menad�era 
     sposobnog da upravlja poslovnim procesima «Nove ekonomije»
     The required characteristics of contemporary manager, 
     who is capable of managing the business processes of the New economy
 
Jelena Nikoli�, Fakultet za menad�ment „Bra�a Kari�“, Beograd 
Branislav Ma�i�, Fakultet za menad�ment „Bra�a Kari�“, Beograd 
     Oblikovanje procesa autsorsinga u organizacijama
 
Sandra Ma�i�, Fakultet za menad�ment Bra�a Kari�, Univerzitet Bra�a Kari� 
     Oblikovanje procesa akvizicija u funkciji sticanja konkurentske prednosti
     Shaping the Acquisition Process as Competitive Advantage
 
Mirjana Golu�in, Fakultet za preduzetni menad�ment, Univerzitet BK, Novi Sad
Olja Munitlak Ivanovi�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Univerzitet BK, Novi Sad
Aleksandar Ostoji�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Univerzitet BK, Novi Sad
     Razvoj korporativnih ekomenad�ment strategija
 
Ljubica Komazec, Ekonomski fakultet, Subotica 
     Mo� i nemo� motivacije u uslovima tranzicije – prilog efikasnijem menad�mentu
 
Dragoslav Nikoli�, Fakultet za Menad�ment, Novi Sad
Sanja �ekuljica, NIS NAP, Novi Sad
     Globalizacija naftne industrije i rekonstrukcija NIS-a
     Oil inudustry globalization and NIS reconstruction
 
Katar�na M�zikov�, Univesity of Economics, Bratislava, Slovak Republic
Elena ��bertov�, Univesity of Economics, Bratislava, Slovak Republic
     Importance of International Accounting Standard IAS 41 – Agriculture - 
     for Enterprises Specialized in Agricultural Production
 
Bo�ko Vojnovi�, Pred�kolska ustanova "�ika Jova Zmaj", Smederevska Palanka
     Strate�ko upravljanje lokalnim ekonomskim razvojem
     Strategic management with local economic development
 
Vesna Damnjanovi�, Fakultet Organizacionih Nauka, Beograd
Darko Krulj, Trizon Group, Beograd
Slavica Cicvari�, Fakultet Organizacionih Nauka, Beograd
     Kreiranje nove organizacione strukture usmerene na potro�a�a
     Creating the new organizational consumer oriented structure
 
Maja Petkovi�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad
Aleksandra �ivaljevi�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad
Ivan Bagari�, Fakultet za preduzetni menad�ment, Novi Sad
     Analiza, merenje i unapredjivanje poslovnih procesa 
     u visoko obrazovnim institucijama