Почетна страница Контакти Наставно особље и катедре Ђокић др Инес
Ђокић др Инес доцент
Контакти
024/628-133Број кабинета у Суботици: 333 021/485-2926Број кабинета на Одељењу у Новом Саду: 027
Консултације
Суботица
среда 09.40 - 11.40 Линк за консултације
Нови Сад
среда 09.40 - 11.40 Линк за консултације
Додатне информације
Образовање:
Основне студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2007.
 
Мастер/магистарске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2009.
 
Докторске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2016.
Тема дисертације: "Синергетски ефекти вишедимензионалног инструментарија тржишног комуницирања у одабраним земљама Западног Балкана"
Радно искуство:
Економски факултет у Суботици
Година запослења: 2008.
Ужа научна област: Маркетинг и трговина

1. Milicevic, N., Djokic, I., Djokic, N. & Grubor, A. (2022). Social Marketing in Promoting Sustainable Healthy Lifestyle among Student Population. Sustainability, 14. https://doi.org/10.3390/su14031874 M22

2. Peštovic, K., Milicevic, N., Djokic, N. & Djokic, I. (2021). Audit Service Quality Perceived by Customers: Formative Modelling Measurement Approach. Sustainability, 13. https://doi.org/10.3390/su132111724 M22

3. Djokic, I., Grubor, A., Milicevic, N., & Djokic, N. (2020). Increasing Students’ Physical Activity in Function of Social Sustainability: Recommendations from a Social Marketing Perspective. Sustainability, 12, pp. 1-14. https://doi.org/10.3390/su12083303 М22

4. Njegić, K., Djokić, I. & Milanović, V. (2019). Testing MKTOR Scale Properties in Serbian Exporters’ Context. Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies, 25(1), 37-46.,  https://doi.org/10.7595/management.fon.2019.0011 M24

5. Domazet, I., Đokić, I. & Milovanov, O. (2018).  The Influence of the Advertising Media on Brand Awareness. Management, 23 (1), 13-22 https://doi.org/10.7595/management.fon.2017.0022  M24

6. Đokić, I. (2018). Economic effects of integrated marketing communications – the case of food products.  Economics of Agriculture, 65 (3), 985-994 https://doi.org/10.5937/ekoPolj1803985D M24

7. Grubor, A., Đokić, I. & Milovanov, O. (2017). The influence of social media communication on brand equity - the evidence for environmentally friendly products. Applied Ecology and Environmental Research, 15 (3), 963-983. http://dx.doi.org/10.15666/aeer/1503_963983 M23

8. Grubor, A., Djokic, N., Djokic, I., & Kovac Znidersic, R. (2015). Application of Health and Taste Attitude Scales in Serbia. British Food Journal, 117 (2), 840-860. https://doi/10.1108/BFJ-11-2013-0330 M23

9. Đokić, I., Đokić, N., Pavlović, N., & Kovač P. Žnideršić, R. (2014). Promotion of organic food in Serbia: Implications from organic food consumers’ profile research. Economics of agriculture, 61 (4), 837-849. http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/196617/2/1%20EP%204%202014.pdf M24

10. Đokić, N., Salai, S., Kovač Žnideršić, R., Đokić, I., & Tomić, G., (2013). The use of conjoint and cluster analysis for preference-based market segmentation. Engineering Economics, 24 (4), 343-355. https://doi.org/10.5755/j01.ee.24.4.3118 M22

1. Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност; Евробарометар - физичка активност становништва Војводине у контексту евроинтеграција, пројекат од посебног интереса за одрживи развој у АП Војводини, 2018-2019.

Повезане странице
Обавештења Распоред наставе Распоред испита Контакти Календар рада Електронска пријава испита Електронска платформа за учење - MS Teams
Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици Copyright @ 2022.
Пратите нас
Поделите
Обратите се

Поделите страницу
Share on Viber Share on Facebook Tweet
Претражите ef.uns.ac.rs
Изаберите језик