Почетна страница Контакти Наставно особље и катедре Вукмировић др Горан
Вукмировић др Горан ванредни професор
Контакти
024/628-135Број кабинета у Суботици: 106 021/485-2908Број кабинета на Одељењу у Новом Саду: 008
Консултације
Суботица
петак 17.30 - 18.30 Линк за консултације
Нови Сад
петак 17.30 - 18.30 Линк за консултације
Додатне информације
Образовање:
Основне студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 1998.
 
Мастер/магистарске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2003.
 
Докторске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2010.
Тема дисертације: "Конкурентски оријентисано стратегијско управљање трговинском марком"
Радно искуство:
Економски факултет у Суботици
Година запослења: 1998.
Ужа научна област: Маркетинг и трговина

1. Končar, J.; Marić, R.; Vukmirović, G.; Vučenović, S. (2021). Exploring pro-environmental behaviour in FMCG supply chain. Tehnicki Vjesnik, Volume 28, Issue 6, 2060-2071. https://doi.org/10.17559/TV-20200519120323, M23

2. Končar, J.; Marić, R.; Vukmirović, G.; Vučenović, S. (2021). Sustainability of Food Placement in Retailing during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2021, 13(5956). 1-19.  https://doi.org/10.3390/su13115956 M22

3. Končar, J.; Grubor, A.; Marić, R.; Vučenović, S.; Vukmirović, G. (2020). Seatback to IoT Implementation in the Function of FMCG Supply Chain Sustainability during COVID-19 Pandemic. Sustainability 2020, 12(18). https://doi.org/10.3390/su12187391 M22

4. Končar, J.; Marić, R.; Vučenović, S.; Vukmirović, G. (2020). Employee welfare in the western balkanretail sector: How to improve it through socio-organizational variables. Revija za socijalnu politiku 2020 27(2). 151-170. https://doi.org/10.3935/rsp.v27i2.1686 M23

5. Grubor, A.; Končar, J.; Marić, R.M.; Vukmirović, G.; Milićević, N. (2020). The Use of Intelligent Packaging in Supply Chain of Food Products. Promet, 2020. 32(5). 639-653.  https://doi.org/10.7307/ptt.v32i5.3388 M23

6. Končar, J.; Marić, R.; Vukmirović, G. (2019). Analysis of key indicators that affect the expected benefit of customers when using loyalty cards. Journal of Business Economics and Management. 2019, 20(5). 821-840. https://doi.org/10.3846/jbem.2019.10186 M22

7. Marić, R.; Radnović, B; Đuranović, D; Vukmirović, G. (2017). Socially Responsible Behavior of Sales Staff: Evidence from Western Balkans Supermarkets. Engineering Economics. 2017. 28(1). 110-119. https://doi.org/10.5755/j01.ee.28.1.15764 M23

1. Истраживање одрживости домаћих произвођача и трговинских предузећа у пласману прехрамбених и органских производа на тржишту АП Војводине, бр. 142-451-2752/2018-01, пројекат Покрајинског секретаријата за високо образовање и научноистраживачку делатност АП Војводине, 2018-2019.

2. Могућности примене интелигентне амбалаже као сегмента зелене маркетинг логистике у функцији одрживог развоја на тржишту АП Војводине, бр. 142-451-2424/2019-01, 2019-2020.

Предмети

Предавања

Канали маркетинга
Трговински маркетинг
Стратегије канала маркетинга

Вежбе

Трговински маркетинг
Стратегије канала маркетинга
Електронски менаџмент односа са купцима
Повезане странице
Обавештења Распоред наставе Распоред испита Контакти Календар рада Електронска пријава испита Електронска платформа за учење - MS Teams
Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици Copyright @ 2025.
Пратите нас
Поделите
Обратите се

Поделите страницу
Share on Viber Share on Facebook Tweet
Претражите ef.uns.ac.rs
Изаберите језик