Почетна страница О нама Студијски програми Студијски програми - Трговински маркетинг и менаџмент

Трговински маркетинг и менаџмент

Одређење студијског програма

Глобализација тржишта и савремени услови пословања, уз све већу примену нових технологија, захтева од студената да овладају савременим знањима у области трговине. Уписом смера Трговински маркетинг и менаџмент будући студенти стичу знања и вештине неопходне за планирање, дизајнирање и вођење канала маркетинга, имплементацију електронске трговине у трговинским предузећима и развијање стратегијских партнерстава и односа са купцима. Студијски програм Трговински маркетинг и менаџмент је усмерен ка образовању студената чије ће компетенције бити општег карактера, са широким и свестраним увидом у академска знања и практичне послове у оквиру трговинске делатности.

Кратак историјат студијског програма

Према Болоњском систему студијски програм Трговина је акредитован 2005. године на Економском факултету у Суботици. Учешћем у настави и вежбама на усмерењу Трговински маркетинг и менаџмент студенти надограђују своја основна знања и стичу компетенције, вештине и способности за обављање пословних процеса неопходних за ефикасно и ефективно управљање каналима маркетинга. Студијски програм Трговински маркетинг и менаџмент се развија у складу са смерницама актуелних академска истраживања и тржишних трендова менаџмента и маркетинга у трговинским предузећима.

Попис занимања која може да обавља дипломирани студент студијског програма

Завршетком студијског програма Трговински маркетинг и менаџмент дипломирани студенти, као и мастер студенти ће бити оспособљени за рад на неким од најатрактивнијих следећих занимања:

Специфична атрактивност студијског програма

Студијски програм Трговински маркетинг и менаџмент је атрактиван за ученике који долазе из различитих средњих школа, а карактерише га интерактивна настава са студентима, уз анализу проблема и примера из пословне праксе са тржишта Републике Србије и ЕУ. Настава се организује у учионицама и савременим информатичким лабораторијама, где се студентима визуелно презентују актуелне студије случаја. Студенти стичу практична знања кроз организоване стручне посете највећим малопродајним ланцима у земљи, који нуде широке могућности запослења и где се могу упознати са стварним амбијентом и радним окружењем, што најбоље осликава трговину као веома захтевну и иновативну делатност.

Новоакредитовани наставни план 2021
Наставни план 2014
Књига предмета

Стари наставни планови

План 2005.
План 2008.
План 2010. (4+1)
Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици Copyright @ 2024.
Пратите нас
Поделите
Обратите се

Поделите страницу
Share on Viber Share on Facebook Tweet
Претражите ef.uns.ac.rs
Изаберите језик